wtorek, 4 lipca 2017

Zapomniec?

Mialo byc juz dobrze,najlepiej.
Wiec czemu znowu placze?
Czemu znowu mnie boli?
Miales juz zniknac z mojego zycia
I chociaz nie pojawiles sie to bede znowu codzien widziala
Widziala usmiechnietego ciebie
Ciebie zwyciesce i pana swiata
Nikt nie pozna jaki jestes naprawde
A moze jestes taki jakiego cie widzialam?
Moze po prostu to ze mna jest cos nie tak?
Za mna uczciwie stoi pare osob
Ile UCZCIWIE stoi za toba?
Pokaz mi
Pokaz jaki jestes wspanialy
Jak kazdy do okola cie kocha
Bylam ostrzegana w pore ale nie posluchalam
Teraz place
Place i placze
Ale jestem silniejsza niz wtedy
Nie bede uciekac
Wtedy chcialam
Chcialam uciec i zapomniec
Ale nie da sie
Wiec jestem gotowa do walki
Daj znak a powalczymy
Tylko kto tym razem wyjdzie z tej walki silniejszy?

Panna Izabella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz