środa, 3 stycznia 2018

Książki z 2017 , TOP 3

Chyba trochę późno,ale zaczęłam podsumowanie 2017 roku. Czeka mnie jeszcze do napisania parę postów,ale uznałam,że zacznę od tego,iż pokażę wam listę książek przeczytanych przeze mnie w tym roku.
1.Harry Potter i przeklęte dziecko
2.Makbet
3.Zbaw mnie ode mnie samego
4.Wilki dwa
5.Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć
6.Jesteś cudem
7.Quidditch przez wieki
8.Alibi na szczęście
9. 13 powodów
10.Mężczyzna ze Stumilowego Lasu
11.Faust
12.Konrad Wallenrod
13.Dziady cz.III
14.Pan Tadeusz
15.PS.I like you
16.Kordian
17.Nie-boska komedia
18. Osobliwy dom pani Peregrine

Jak zapewne zauważyliście większość tych książek to lektury szkolne ale nijak nie dało się ich ominąć. Uważam,że i tak przeczytanie w ciągu 365 dni 18 książek jest bardzo słabym wyczynem ale mnóstwo czasu pochłonęła nauka. Myśle,że nie bede opisywała wam każdej książki z osobna,ale ukaże wam moje TOP3.

1.Wilki dwa
Nic dodać,nic ująć. Są to swego rodzaju rekolekcje spisane na papierze. Takie "po prostu", luźne ale poruszające ważne tematy. Tematy na które odpowiadają w sumie dwa światy. Ojciec Adam Szostak i Robert Friedrich z zespołu Luxtorpeda. Kosmiczne połączenie mogłoby się wydawać,ale powstało coś pięknego.












2. 13 powodów

Chyba każdy kto nie przeczyta tej książki zdecydowanie o niej słyszał. Nie będe się zbytnio rozpisywała. Jedyne co to przekaże tylko,żeby niektórzy nie patrzyli na to jak na śmierć nastolatki która była słaba i nie umiała sobie poradzić. Ta książka pokazuje więcej. Pokazuje bezkarność ludzi wobec świata.











3. Osobliwy dom pani Peregrine
Chyba pierwszy raz mam problem z odpowiedzią co jest lepsze: książka czy ekranizacja. Jest to wyjątkowa książka i jeżeli ktoś zna o podobnej tematyce,proszę dajcie mi znać bo zakochałam się w tej książce i na pewno przeczytam kolejne cześci.













Za parę dni pojawi się kolejny post związany z podsumowaniem. Dzięki że jesteście
Panna Izabella

3 komentarze:

  1. Ja w 2017 r przeczytałam 30 książek , także lepsza jestem 🤣🤣🤣🤣 ale twój wynik i tak super, znam takich co nawet jednej nie wciągnęli 😃🤣🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję że w tym roku przeczytam znacznie więcej Ale przez nadmiar nauki troche tego czasu brakuje 🤔

    OdpowiedzUsuń
  3. dość zaskakujące zestawienie

    OdpowiedzUsuń