poniedziałek, 8 stycznia 2018

Podsumowanie

W Sylwestra razem z moich chłopakiem otworzyliśmy moją 'Skrzynkę wspomnień". Musze wam napisać,że jest to wspaniała sprawa tak wspominać cały rok. Wiele rzeczy które miała zapisane na kartkach w ogóle zapomniałam że stały sie w tym roku. Tutaj opisze wam parę najlepszych rzeczy z tego roku zaczynając od najwcześniejszej.
➧Marzec:
01-02.03 Pierwsze co to rekolekcje które już nie raz opisywałam na blogu i które zmieniły moje patrzenie na świat i zawsze będe do nich wracała gdyż stanowią tylko i wyłącznie pozytywne wspomnienia.
08.03 Koncert Sebastian Riedel & Cree,był to mój pierwszy koncert w tym roku. Mój chłopak zabrał mnie na niego z okazji Dnia Kobiet. Było magicznie,dopiero co wchodziłam w ten typ muzyki ale myślę,że całkiem nieźle się w nim odnalazłam
➧Maj:
27.05 Pierwszy wyjazdowy koncert zespołu mojego chłopaka na jakim byłam. Bardzo bardzo dobrze go wspominam,było wesoło i rodzinnie. NON OMNIS
➧Czerwiec:
01-02.06 Wyjazd do Krakowa na Akademie Nowoczesnego Patriotyzmu,mimo że nasz pomysł nie wygrał,bawiłam się bardzo dobrze,spędziłam czas z super ludźmi i robiłam coś dla całego społeczeństwa
04.06 festyn dominikański w naszym sandomierskim klasztorze Św. Jakuba co równa się kolejnym koncertem Non Omnis.
11.06 Koncert Patrycji Markowskiej,dla niektórych zwykła atrakcja wakacyjna a dla mnie spełnienie dziecięcego marzenia ❤ Koncert był niesamowity
18.06 Koncert Oddział Zamknięty-to dopiero było spełnienie marzeń. Mogę uczciwie powiedzieć że do tej pory był to najlepszy koncert na jakim byłam

➧Lipiec:
22.07 Festyn+ Koncert Tomasza Budzyńskiego i Maleo-przyznaje się,że pierwszy raz wtedy usłyszałam o obydwu muzykach ale od razu zaczęłam poszerzać swoją wiedze i muzyka obydwu jest piękna. Ponadto przez to zaczęła się przygoda ze słuchaniem 2Tm 2,3 i Armii ❤
30.07-najdłużej wyczekiwany koncert Luxtorpedy. Od jakoś marca/kwietnia wciągnęłam się w ten zespół na maxa
➧Wrzesień:
02.09 rozpoczęcie roku szkolnego a także koncert Natalii Kukulskiej co było też moim małym,ale bardziej mojej mamy marzeniem. Szczerze nie sądziłam,że ten koncert tak mi się spodoba. Natalia jest bardzo pozytywną osobą od razu chciała złapać kontakt z nami publicznością i to było świetne.




Oprócz tego w tym roku działo się wiele wspaniałych rzeczy,ale o tym już nie wypada pisać na blogu. Ponadto dziękuje wam za ponad 4 tysiące wyświetleń. Na prawdę, nie wiecie ile dla mnie znaczy to, że doceniacie moją pracę. Dziekuję!


Panna Izabella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz