środa, 3 lutego 2016

Rozdział 15

-Olivia?
-Oczywiście. A jak nie ona to kto?
Widziałam,że Charlie nic nie rozumie.
-Słuchaj. Moja siostra jest bardzo uzdolnioną dziewczyną. Ostatnio nagrała demo piosenki dla disneya,ale nikt się do niej nie odezwał. Jakby pojechała  z wami zaśpiewała z jedną lub dwie piosenki na waszych koncertach a przy okazji zapomniała choć trochę o tej sprawie z mamą. Co o tym sądzisz?
-Dla mnie to wspaniały pomysł,ale to od Olivi zależy.
-Jak to usłyszy na pewno się ucieszy. A na dodatek bedzie z tobą. Ona świata poza tobą nie widzi.
Uśmiechnął się szeroko. Chyba na prawde mu się ten pomysł spodobał.
-To ja pogadam z Leo a ty z Olivią okej?
-Jasne.
Odrazu poszłam do siostry,bo byłam pewna,że to będzie dla niej najlepsze rozwiązanie.
-Sister?
Znalazłam ją pilnie szukającą coś w komputerze.
-Młoda co robisz?
-Szukam czegoś. Jakiś informacji,które mogą pomóc w śledztwie.
-Ej ej Olivia. My nie możemy nic robić. Nie możemy kombinować. Mam dla ciebie propozycje nie do odrzucenia.
-O co chodzi?
-Ja. Ty. Leo. Trasa.
To zdanie powiedział za mnie Charlie. Olivia nic nie powiedziała,ale widziałam jak ze szczęścia zaświeciły jej się te niebieskie oczka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz