niedziela, 31 stycznia 2016

Rozdział 14

Olivia wróciła z Charliem po jakiejś godzinie w troche lepszym humorze.
-Sister?
-Camila przepraszam. Powinnam być z tobą a nie uciec.
-Już dobrze.
-A więc, co teraz?
-Czekamy. My nic nie możemy zrobić samemu.
Olivia zestchnęła i usiadła. Zauważyłam trochę zmian w jej wyglądzie. Miała lekko podczerwienione podkrążone oczy i twarz bledszą niż zazwyczaj. Siostra poszła do pokoju,a ja usiadłam między Charliem a Nathanem. Po kilku minutach do mieszkania wpadł Leondre.
-Charlie! Charlie!
-Co jest młody?
-Dzwonił Cowell.
Nathan  i Charlie nagle poderwali się z kanapy,a ja jak zwykle nie miałam pojęcia a kogo chodzi.
-I co!? Co?
-Mamy mini-trasę!
Charlie zaczął się cieszyć jak opętany. Wyściskał mnie i Nathana a Leo omało nie udusił.
-Wreszcie po tylu miesiącach wysiłku.
-Simon powiedział,że Stay Young powoli staje się hitem!
Po tym zdaniu oboje spojrzeli na mnie i spowrotem mnie przytulali i całowali w policzek.
-To wszystko dzięki tobie! Camila dziękuje.
Leo wyglądał tak słodko. Tak uroczo świeciły mu się oczka. Charlie miał minę jakby nagle sobie o czymś przypomniał.
-Pojedź z nami.
-Że co?
-No pojedź z nami w trasę.
-Nie,nie,nie.
Wtedy mi samej przyszedł do głowy pewien pomysł. Poprosiłam Charliego na stronę.
-Charl słuchaj. Ja nie mogę jechać,ale dziękuje że w ogóle o mnie pomyślałeś. Ale wiem kto może jechać na moje miejsce.
-Serio?  Kto?
-Olivia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz