sobota, 29 kwietnia 2017

3000 wyświetleń + SESJA + Informacje

Dziękuje Wam kochani za te 3 tysiące,wiecie że nie oczekuje wyświetleń itp a mimo wszystko ta liczba jest dla mnie duża. Ostatnio mój najserdeczniejszy przyjaciel zrobił mi sesję,w sumie był to spontan bo wszystko zaczęło się gdy spadły na mnie płatki z dojrzewającego drzewa. Zdjęcia są wspaniałe,dziękuje Adrian,oby więcej takich sesji.Poza tym czuje się bardziej otwarta stojąc przed aparatem,zawsze wstydziłam się swojego wyglądu,teraz czuje się o wiele pewniejsza i chwała za to.
 Informacja jest taka ze duzo duzo nauki ale to się nie zmieniło,chodzi o to że posty będe dodawała po prostu wtedy gdy będe miala o czym pisać. Ostatnio nie pisałam gdyż mam problemy z telefonem i pisze z komputera a rzadko mam do niego dostęp.
Kocham Was i jeszcze raz dziękuje,że ze mną jesteście .
Panna Izabella






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz