sobota, 21 stycznia 2017

Monologi Panny Izabelli~15

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy
To jest dzisiejszy temat,ostatnio na lekcji wiedzy o spoleczenstwie kartkowke i pytanie brzmialo : ocen dzialalnosc wosp.
Najpierw troche mnie to zdziwilo,ale potem uswiadomilam sobie jak duza grupa ludzi nie akceptuje tej organizacji,jak duzo osob nie nawidzi pana Owsiaka.
Ja uwazam ze ta fundacja jak kazda inna jest bardzo potrzebna,a oskarzenia kierowane pod osobe Jerzego Owsiaka wynikaja z tego,iz jak w naszym kraju: jezeli komus sie udaje cos osiagnac to nie mogl zrobic tego uczciwie. Oczywiscie jestem mloda i nie wiem wielu rzeczy,ale sama mam pompe insulinowa od wospu i to wlasnie dzieki niej zyje na tyle komfortowo na ile moze zyc osoba chora na cukrzyce. Mam powody by bronic fundacje i bede to robila. Wiem ze jest to niezbyt latwy temat,ale jestem gotowa by tutaj o tym napisac i bronic swoich racji.
Na koniec dodaje pare zdjec by pokazac jeszcze uroki zimy poki ja mamy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz