sobota, 28 stycznia 2017

Monologi Panny Izabelli~16

Dlaczego pisze?
Jedni by uwolnic sie od problemow zaczynaja palic,pic,cpac,chodzic na imprezy,lamac prawo,a ja pisze. Czy to znaczy,ze to ze mna jest cos nie tak?
To,ze przelewanie mysli na papier daje mi radosc uswiadomilam sobie w 2015 roku,w tym tez czasie powstaly 3 z 6 ksiazek. Byl to zarazem piekny ale i bardzo ciezki rok,w ktorym potrafilam pisac jak opentana 15-20 stron jednorazowo.
Jako osoba bardzo niesmiala i wrazliwa,nie umiejaca rozmawiac i zawzze kotlujaca wszystkie emocje w sobie,musialam kiedys sie ich pozbyc.
Teraz nawet sama bym chciala pisac nastepne ksiazki,zaczelam napisalam kilka stron ale nie umiem wiecej,nie dawno odkrylam dlaczego. Wczesniejsze ksiazki powstaly latwo i szybko bo mialam pelno problemow z ktorymi nie umialam sobie poradzic. Teraz ich nie mam,znaczy nie zwracam na nie uwagi,bo wiem ze bedzie idealnie,zmienilo sie moje postrzeganie swiata,ja zmienilam nastawienie.
Ciesze sie ze wlasnie wyzwalam sie ze zlych emocji w ten sposob. Piszac jestem wolna,piszac jestem soba.
* Bodajze drugie zdjecie nie jest mojego autorstwa,ja tylko je lekko przerobilam i pozwolilam sobie je tutaj dodac(w koncu co Twoje to moje)*
Panna Izabella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz