niedziela, 1 stycznia 2017

Nowy czas

W Sylwestra zawsze lapie dola bo docieraja do mnie mysli ze zmarnowalam kolejny rok a w nastepnym i tak nic sie nie zmieni. Ale uznalam ze nie moge siedziec i sie smucic,wzielam kartke i napisalam to co dzialo sie waznego dla mnie w tym 2016 roku. Mam zaszczyt przedstawic wam tą oto liste
          Co zrobilam w 2016 roku
1.Zrobilam kolczyka
2. Kupilam fiszke
3. Zakochalam sie
4. Kupilam psa
5. Zaczelam fotografowac
6. Skonczylam z trudnym nalogiem
7. Walcze jeszcze z jednym i jak narazie wygrywam
8. Powrocilam do jazdy na rolkach
9. Skonczylam gimnazjum
10. Mialam bierzmowanie
11. Zaczelam nauke w liceum
12. Zaczelam uczyc sie hiszpanskiego
13.Przestalam wstydzic sie swoich chorob
14.Poznalam mnostwo wspanialych ludzi
15. Bylam w Baranowie Sandomierskim
16. Bylam na koncercie Kasi Kowalskiej
17. Reaktywowalam bloga
18. Obejrzalam mnostwo swietnych filmow
19. Zyskalam wspanialego przyjaciela
20. Napisalam 3 swoje ksiazki
21. Przeczytalam duzo pieknych lektur
22. Stracilam kogos bardzo dla mnie waznego
23. Pierwszy raz w zyciu widzialam swietlika
24. Pierwszy raz w zyciu plynelam statkiem
25. Pierwszy raz w zyciu bylam w Teatrze
26. Pierwszy raz bylam w Galerii Sztuki
27. Uczylam sie japonskiego pisma
28. Nauczylam sie dwoch akordow na gitarze.

Tak przedstawia sie podsumowanie mojego roku 2016. Jestem z niego naprawde dumna,ale nie byl to moj najlepszy rok,wierze ze 17 bedzie o niebo lepszy.
Zycze Wam spelnienia wszystkich marzen i celow jakie sobie postawicie na ten rok
Panna Izabella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz