sobota, 19 listopada 2016

Monologi Panny Izabelli ~10

W tym miesiacu mija rok odkad jestem Bambino. A akurat tak sie zlozylo ze teraz jest ogolnopolska akcja fanow Bars&Melody. Wszyscy rysuja sobie na srodkowym palcu male serduszko. Tak sie to zlozylo ze po prostu nie moge tutaj o tym nienapisac.
Pierwszy raz uslyszalam o nich rok temu,gdy ogladalam Dzien Dobry TVN. Mieli wtedy swoje pierwsze koncerty w Polsce. Wkrecilam sie w ich muzyke na maxa,odnalazlam w niej takie typowe `mlodziezowe` problemy. Uwielbiam ich sluchac i uczciwie moge nazywac siebie Bambino chociaz moze nie wiem o nich doslownie wszystkiego. Nie wyobrazam sobie gdyby teraz nagle oznajmili ze nie,ze robia przerwe(jak np. zrobila Demi). Wiele osob ich hejtuje i nie rozumiem tego. Tez bylam jakby hejtowala za to ze ich slucham. Nie obchodzi mnie to,te 365 dni temu dali mi nadzieje i dali mi radosc gdy bylo ze mna roznie i ja ich teraz nie opuszcze. Moglabym pisac o Leo i Charlim bardzo duzo,ale zajeloby mi to caly dzien :),mam nadzieje ze za rok bede obchodzila kolejna taka rocznice.
Pozdrawiam wszystkich fanow BaM
Panna Izabella.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz