czwartek, 31 grudnia 2015

Rozdział 6

Poszło nam całkiem nieźle.Ułożyliśmy całą piosenkę.Bardzo polubiłam Leo i on chyba mnie też.
-Wow.Cam dziękuje.Jak będę miał blokadę to wbijam do ciebie.
-Zawsze do usług.
*Telefon*
-Liv?Co jest?
-Jestem pod tym domem co mi napisałaś.
-Już lecę.
Moja siostra stała przed domem taka zagubiona i zapłakana.Bardzo to przeżywa,aż za bardzo.
 Biegnie do mnie i mocno mnie przytula.
-Przepraszam,przepraszam,że wtedy cię odepchnęłam.Po prostu on...
-Ciii,już zapomniała.Chodź musisz kogoś poznać.
Biorę jej torbę i zaprowadzam do pokoju.
-Proszę poznaj..
-Leondre?
-Wy się znacie?
-Eee Leondre Camp.Z Bars and Melody?
-Wow fajnie że mnie znasz.Jak masz na imię?
-Olivia.
Rzeczywiście chyba siorka mówiła i coś kiedyś o jakimś Bars and Melody,ale jeżeli chodzi o muzykę to ja nie chętnie.Ale jej od razu wrócił błysk w oku i uśmiech na twarzy.Najwidoczniej jest ich fanką.
-Leo jest bratem Nathana.
-Żebym to jeszcze znała jakiegoś Nathana.
Ups...mówić nie mówić?W sumie skoro ja wiem,ale jestem nikim dla Shawna to czemu niby Olivia miała by tego nie wiedzieć.
-To znaczy Shawna.
-Co?
-Długa opowieść.Zdam ci relację kiedy indziej.
-Ymm pójdę się trochę ogarnąć.Gdzie jest łazienka?
-Poczekaj zaprowadzę cię.
Leo już polubił moją siostrę.Co ten chłopak ma w sobie czego brak Nathanowi?A tak poza tym gdzie się podział Nathan.Usłyszałam dźwięk silnika i po chwili drzwi się otworzyły.
-...to i tak to mniej więcej wygląda. O właśnie chciałbym przedstawić ci Camilę.
Za Nathanem wszedł dosyć ładny chłopak.Jakoś w moim wieku.
-Charlie.
-Camila.
Staliśmy tak i obserwowaliśmy się nawzajem gdy między nas wbiegł Leo.
-Melody! Kto napisał rap? No kto? No kto?
Wtedy ja się odezwałam:
-Ja?
Wszyscy się roześmiali.
-No ale serio Cam mi pomogła bardzo.
Charlie popatrzył na mnie z uznaniem.
-Nie wyglądasz na osobę znającą się na muzyce.
-Heh,dzięki.Ale rzeczywiście masz rację.Nie znam się.
-Dobra koniec biadolenia w korytarzu.Chodźmy do pokoju i zróbmy próbę ten piosenki.
-Oukej.
Teraz w domu było nas piątka,a mama Nathana i Leo nic sobie z tego nie robiła.Kocham tą kobietę.
-Usiądźcie a ja przyniosę coś do picia.
Wtedy do pokoju wpadła Olivia,piękna jak zawsze.
-O Charlie chce ci przedstawić moją młodszą siostrę-Olivię.
Wiedziałam,że tak będzie.Wpadli sobie w oko.Olivia zaniemówiła a Charlie..Charlie gapił się na nią i gapił
-Em..hej.Olivia.
-Charlie..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz