wtorek, 13 września 2016

Godne polecenia|28

Hejka naklejka,dawno nie bylo tutaj czegos godnego polecenia nie sadzicie?
Piosenka: Jest to piosenka Christiny Grimmie "I bet you dont curse God"
Nie umiem o niej napisac nic oprocz tego ze jest piekna i za kazdym razem mam lzy w oczach jak jej slucham. Christine Grimmie slucham od niedawna ale kocham wszystkie jej piosenki i serce mi się kraje gdy pomysle ze miala tylko 22 lata a juz nie ma jej na tym swiecie.
Ksiazka: "A jesli ciernie". Obecnie jestem w trakcie jej czytania ale bardzo mnie wciagnela. Jej fabula jest prowadzona w jakis sposob tajemniczo,zmienia sie osoba mowiaca i ogolnie zapowiada się bardzo ale to bardzo ciekawie
Film: Alicja w Krainie Czarow. Dlugo zastanawialam się jaki film wam polecic az uznalam ze ten na prawde zasluguje na to by się tu znalezc. Chyba kazdy wie o czym jest. Ja polecam oczywiście wersje Tima Burtona. Koooocham.



Ahoy
•π•

1 komentarz: