niedziela, 4 września 2016

Chwila przerwy,koncert,co u mnie|26

Hej,hej. Nie bylo mnie tu chwilke i zaraz podam wam wszystkie argumenty,ale najpierw koncert. Bylam wczoraj na koncercie Kasi Kowalskiej. Boooziu jakie to byly emocje. Jej muzyke mialam wpajana od malej dziewczynki,poniewaz moj tata jest jej wielkim fanem. Bylo na prawde super. Udalo mi się zdobyc jej autograf i mam z nia zdjecie!  Wiec jak widzicie ekstra zakonczenie wakacji.
Nie bylo mnie tu,gdyz zaczelam liceum i mam duuuuzo rzeczy do ogarniecia i Jeszcze to ze moj sprzet do pisania troche się psuje. Przepraszam,ale mam nadzieje ze rozumiecie.
U mnie dzieje się teraz troche bo tak jak napisalam wyzej zaczelam pierwsza klase liceum. Nowa szkola,nowi ludzie,przedmioty itp. Troszke rzeczy trzeba poukladac. Bede się tu oczywiście pojawiala ale prosze o wyrozumialosc.
Opowiadania beda w poniedzialek tak jak to bylo wczesniej,natomiast monologi panny Izabelli przeniose na sobote,gdyz obawiam się ze po prostu nie dam rady pisac w srodku tygodnia.
No to tyle u mnie. A u was jak tam?  Pamietajcie ze szkola jest nam potrzebna i nie zalamujcie się,w koncu się skonczy i znowu nadejda wakacje.
Ahoy
Panna Izabella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz