niedziela, 25 września 2016

Monologi Panny Izabelli~4

Coraz częściej zaczynam się zastanawiać czy to całe prowadzenie bloga ma sens. Tak bardzo pytania "Kiedy post?" "o nic nie dodałaś" wyprowadzają mnie z równowagi.Jak ja się ciesze,że mimo wszystko tak mało osób o nim wie. Posty będą wtedy kiedy ja będe tego chciała.To moje miejsce,chociaż już nie takie samo jak wcześniej.Straciłam ten kawałeczek prywatności jaki miałam,np. 3 miesiące temu zaczynając tu pisać.Teraz z tyłu głowy zawsze mam myśl,że dana osoba to przeczyta i będzie "COSIESTAŁO". To miało być miejsce dla mnie i dla moich myśli,ale nie takie gdzie każdy dowiaduje się o mnie wszystkiego.Zauważam,że to co piszę oczywiście jest szczerze,nie umiałabym kłamać,ale po prostu kiedyś napisałabym o wiele więcej,a teraz wolę uważać na słowa albo po prostu ominąć temat.Znowu zaczynam zamykać się w sobie,a to właśnie tego ten blog miał mnie oduczyć.
To całkiem zabawne jak ludzie potrafią na ciebie wpłynąć.Jedna ich opinia i zaczynasz zastanawiać się czy to wszystko ma sens.Nie będę robocikiem,który dodaje posty co dwa dni,bo komuś się tak chce. Jeżeli tego oczekujecie,to niestety ale trafiliście na nie tego bloga.
Dziękuje za uwagę :)
Panna Izabella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz