czwartek, 29 września 2016

Dzieckiem być|31

Ostatnio nasz wychowawca zaproponował,abyśmy naszą klasę udekorować zdjęciami z naszego dzieciństwa i tymi z naszym aktualnym wizerunkiem.Ja jako zafascynowana i kochająca zdjęcia od razu uznałam,że to znakomity pomysł.
Potem wróciłam do domu i zaczęłam rozmyślać.Jak bardzo się zmieniłam w ciągu tych 16 lat mojego życia.
To zabawne,wygląd to normalne,że każdy człowiek się zmienia.Charakter również,zmieniamy otoczenie w ciągu naszego życia przynajmniej kilka razy,a każda osobą w jakiś sposób na nas oddziałowuje co wpływa na nasz charakter w większym lub mniejszym stopniu.Tyle przeżyłam,tyle wytrzymałam,tyle zmian przeszłam.
Mam nadzieję,że nie żałujecie tych zmian w swoim życiu,których dokonaliście.Każda zmiana jest dobra i każda nas czegoś uczy.
Aby jakoś zostać w klimacie zostawiam wam kilka swoich zdjęć.Niektóre są z nie dawna,niektóre trochę(i bardzo trochę) starsze.
Miłego oglądania.
Panna Izabella
ps.widzieliście moje nowe logo?
#autorstwa A











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz