sobota, 17 września 2016

Monologi Panny Izabelli~4|Pasja 1°

Dzisiaj troche inaczej,poniewaz napisze o swojej wielkiej pasji. Jazda na fiszce. Nic innego nie daje mi takiej wolnosci a zarazem takiej dawki adrenaliny. Ten fishboard który mam obecnie jest moim pierwszym. Zakupilam go od znajomej w marcu. W jezdzie zakochalam się od razu. Mam na swoim koncie jeden lekko grozny wypadek,ale to wcale nie zniechecilo mnie do dalszego rozwijania umiejetnosci jezdzenia. Przypominam jezdzicie w ochraniaczach. Nie popelniajcie moich bledow. Nie mam pojecia co Jeszcze mogę tutaj napisac. Moja fiszka nie jest oryginalna. Ale przysiegam ze tu nie oto chodzi. Jest idealna taka jaka jest.  Fiszka jest dla mnie po prostu wolnoscia. To jest chyba odpowiednie zdanie na koniec.
Panna Izabella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz