sobota, 15 października 2016

`13 schodów strachu`

Dzisiaj zamiast opowiadania coś kompletnie innego.Mimo tego,że nie obchodzę Halloween i nie mam zamiaru obchodzić raczej nigdy to uznałam,że to jest najlepszy dzień,aby napisać coś takiego.
1.Pająki
Mój strach trwa odkąd pamiętam.Choruję na arachnofobię na pewno.Kiedy widzę pająka nawet mniejszego od mojego paznokcia to krzyczę,piszczę i cała się trzęsę.Nie umiem sobie poradzić z tym strachem.
2.Wysokość
Lęk wysokości mam od jakiegoś 8 roku życia.Bawiłam się na takim wzniesieniu na moim podwórku,obok jest piwnica.Tata powiedział mi kiedyś,abym już tam więcej nie wchodziła bo konstrukcja jest tak stara,że mogę się zawalić i to zdanie jakoś tak mnie wystraszyło,że teraz za każdym razem na jakiejś większej wysokości mam wizję,że grunt pode mną się zapada i spadam w dół.
3.Klauny
Może to trochę dziwne,ale tak boję się klaunów.Chociaż jako mała dziewczynka chodziłam do cyrku i "nic nieprzyjemnego" się nie wydarzyło :) Nie wiem skąd mi sie to wzięło.
4.Horrory
O tak.Nigdy nie oglądam horrorów,nawet z kimś.Nie ma takiej opcji.Potem nie mogę spać co najmniej kilka dni i boję się cały czas.
5.Ciemność
Od urodzenia.Zwłaszcza,gdy światło gaśnie nagle to to jest dla mnie masakra.
6.Owady
W sumie to wszystkie :) Boję się ich bo nie można przewidzieć ich ruchu,zawsze to sobię tak tłumaczę.
7.Koniki polne
Kiedyś już w jakimś poście o tym pisałam.Strasznie się ich boje,osoby które ze mną przebywają w wakacje dobrze o tym wiedzą :)
8.Nagłe odgłosy
Zwłaszcza gdy jestem sama w domu,chociaż odkąd mam psa nie boję się tego,aż tak bardzo.Wiecie o co mi chodzi takie,że jest cisza aż tu nagle takie jakieś kliknięcie,pstryknięcie itp.
9.Duże psy
Pies rasy bokser zaatakował mnie dwa razy.Dwa razy ten sam.Chociaż w obydwu przypadkach była to moja wina,bo ja go sprowokowałam to i tak od tamtego czasu boję sie większych psów,chyba że już znam je wcześniej,albo jest to labrador bo tą rasę znam dobrze i znam kilka psów tej rasy.To chyba jedyna rasa psów dużych których nie boję się wcale.
10.Nieznani ludzie
Mój tata mówi,że szybko nawiązuje znajomości.Nie jestem tego do końca pewna,wiem że jestem mniej nieśmiała niż byłam,ale to nadal nie jest ten etap na którym chciałabym być.Znajomości zazwyczaj nawiązuje w grupie osób,a nie sam na sam.
11.Patrzenie się prosto w oczy
Walczę z tym od roku.Kiedy rozmawiam z kimś nie ważne czy to obca osoba,przyjaciel,ktoś z rodziny nie umiem patrzeć tej osobie prosto w oczy.Jest to dla mnie bardzo krępujące i wytrzymam może kilka sekund nie dłużej.Nie wiem czym to jest spowodowane.
12.Odrzucenie
Boję się odrzucenia i dlatego zazwyczaj dopasowuje się do otoczenia więc z różnymi osobami różnie się zachowuje.Czasami kilka obliczy jest fajne,ale o wiele cześciej ludzie oskarżają cię,że nie jesteś sobą.
13.Zapomnienie
Aż mi się "Gwiazd naszych wina" przypomniał.Ale to prawda,boję się,że ludzie na których cholernie mi zależy po prostu znajdą sobie kogoś na moje miejsce.Już przynajmniej raz tak było i do tej pory nie umiem się z tym w pełni pogodzić.
No to na tyle.
Panna Izabella.
Wesolego Halloween

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz