środa, 12 października 2016

Godne polenia,pomysly|33

Dawno tego nie bylo prawda?
Dzisiaj mam dla was piosenke: Demi Lovato-Besame Mucho
Odkad ja uslyszalam caly czas siedzi mi w glowie. Nawet teraz ja sobie nuce. Na prawde wspaniala piosenka. Jest spiewana troche po hiszpansku troche po angielsku dlatego czyni to ja mega wyjatkowa.
Teraz film
Film który polece to "Chlopiec w pasiastej koszuli". Ogladalam go dwa lata temu i odbil się bardzo na mojej hmm psychice. Koniecznie obejrzyjcie jezeli tego nie zrobiliscie.
Mam bardzo duzo pomyslow na kolejne posty. Musze je sobie pozadnie poukladac w odpowiedniej kolejnosci. Zapowiadam ze nie zasiade na laurach i bede pisala. Moze dwa moze raz na tydzien ale bede. Bo duzo się ostatnio dowiaduje,duzo się dzieje we mnie,obok mnie. I pragnie się w wami tym podzielic.
Panna Izabella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz