środa, 31 sierpnia 2016

Monologi Panny Izabelli~3

*Płacze...
Nie wiem co mam zrobić,nie spałam a w oczach cały czas mam łzy.Boję się..
Moje serce bije jak oszalałe,cały czas zerkam na telefon.
Uczucie,że być może nie powiedziałam ci wszystkiego co chciałam jest okropne. Słucham kolejnych piosenek i coraz więcej łez i strachu. Proszę odezwij się. *

Te monologi nie tak miały wyglądać.Ale...no właśnie? To ja decyduje o tym jak mają wyglądać,nikt inny. Sama czuje niedosyt w tym co tutaj zapisuje.

Wczoraj byłam na spotkaniu klasowym.Poznałam połowę swojej przyszłej klasy,ponieważ tyle osób się tam zjawiło.Najzabawniejsze jest to,że najwięcej nagadałyśmy się z bratem koleżanki która to organizowała niż z samą klasą.Ogólnie klasa wydaję się SPOKO (O :* ) Do zobaczenia w czwartek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz