poniedziałek, 29 sierpnia 2016

1000 wyświetleń

A wiec nastal ten piekny dzien. Nawet nie wiem jak wam podziekowac za tyle odsloniec. Oczywiście taka liczba motywuje mnie do ciaglej pracy i ciaglego rozwijania bloga. Z tej okazji chcialabym podzielic sie z wami "faktami o mnie" zebyscie mogli jakos blizej mnie poznac. Bedzie ich 100,poniewaz 1000 nie udaloby mi się uzbierac :)
1. Mam na imie Oliwia
2.Na drugie Klaudia
3.Trzecie Izabela
4.Mam 16 lat.
5. Prowadze bloga
6.Mowia na mnie Seledyn
7.Mam krecone wlosy
8.Uwielbiam Tima Burtona
9. Napisalam 6 "ksiazek"
10. Nie umiem mowic o uczuciach
11. Mam wspanialych przyjaciol
12. Kocham spiewac,choc mi to nie wychodzi.
13. Ide do 1 liceum
14. Mam mlodsza siostre
15. Mieszkam w Sandomierzu
16. Nienawidze pomidorowej
17. Od okolo 2 lat (nie liczylam) jestem Lovatic
18. Od 5 lat directioner
19. Uwielbiam Death Note
20. Ogladam duzo youtuberow
21. Zuzanna Borucka,Wielmozny Igor,Multi,ChocolateMilk,Rezi,Yoczook
22. Z One Direction najbardziej lubie Nialla
23. Nie mam swojego ulubionego filmu
24. Jestem Skeleton Clique od maja
25. Mam cukrzyce od 7 roku zycia
26. I zapalenie skorno-miesniowe
27. Jestem niesmiala
28. Czesto zbyt ufna
29. Uwielbiam ogladac kabarety
30. Czesto placze
31. Jestem bambino
32. Mam fobie na punkcie marynarskich rzeczy
33. Mam helixa
34. Mam psa o imieniu Pixel
35. Slucham przeroznej muzyki
36. Chce zostac dziennikarka radiowa
37. Moj ulubiony kolor to czarny
38. Dosc szybko rezygnuje z rzeczy
39. Uzaleniona od telefonu
40. Od marca jezdze na fiszce
41. Od niedawna na rolkach
42. Nie jestem wysportowana
43. Kocham owoce
44. Czesto pisze/mowie "Ahoy"
45. Gdyby sie dalo zmienilabym swoje imie na Izabela
46. Mam blizne na kolanie,gdyz mialam wypadek na fiszce.
47. Mam brazowe oczy
48. Zakochalam sie w Rybarzowicach (miasto).
49. Uwielbiam wycieczki po gorach.
50. Mam sentyment do starych rzeczy zwlaszcza zdjec
51. Bardzo lubie zespol Bring Me The Horizon
52. Jestem tolerancyjna
53. Nie umiem plywac
54. Boje się pajakow,konikow polnych,ciemnosci i klaunow.
55. Nie ogladam horrorow
56. Nie bylam za granica
57.Kiedys mialam naturalnie proste wlosy
58. Jestem Potterhead
59. Jestem uczulona na olche i leszczyne
60. Lubie szpinak
61. Mam trzy plyty
62. Mieszkam na przedmiesciach
63. Mam kilka osob bez ktorych niewyobrazam sobie zycia
64. Mam jedna osobe która kocham nad zycie
65. Kocham borowki
66. Moj ulubiony serial to Shadownhunters
67. Moj ulubiony smak lodow to cytrynowy
68. Kocham kwasne rzeczy
69. Jestem chrzesnijanka
70. Jestem realistka,ale czesto tez marzycielka
71. Kiedy z kims rozmawiam nie umiem mu się patrzec prosto w oczy
72. Nie zjem pizzy na ktorej nie ma kukurzydzy
73. W gimnazjum zaczelam chodzic na kolo teatralne
74. Zamierzam to kontynuowac w liceum
75. W przyszlosci mam zamiar zrobic sobie tatuaz
76. Mam blizne na nosie
77. Zostalam pogryziona przez psa mojej babci
78. Lubie jablka
79. Podobno mam ladny usmiech
80. Nie lubie kamieni
81. Kocham robic zdjecia
82. Moglabym cale zycie chodzic tylko w trampkach
83. Umiem zrobic rurke z jezyka
84. Mam w pokoju pelno zdjec
85. Uwielbiam pisac opowiadania
86. Nie slodze herbaty.
87. Nie lubie ostrych potraw.
88. Slucham G-eazy
89. Mam w pokoju kaktusa.
90. Mam 175 cm wzrostu.
91. Chce miec dwojke dzieci.
92. Chce isc na studia
93. Przez rok uczylam się jezdzic konno.
94. Mialam ombree
95. Uwielbiam cwiczyc na twisterze.
96. Nie chce sie wyprowadzac z rodzinnego miasta,chyba ze na Slask
97. Chcialabym wydac wlasna ksiazke
98. Kiedy cos zepsuje probuje usilnie to naprawic
99. Jestem uzalezniona od muzyki
100. CHCE BYC SZCZESLIWA.

Mam nadzieje ze zaden fakt się nie powtorzyl :).
Ahoy
Panna Izabella.

2 komentarze:

  1. "Mam w pokoju kaktusa"~Oliwia Izabela Seledyn 2k16
    Tak bardzo fakt o Tobie hahah <3

    OdpowiedzUsuń