wtorek, 16 sierpnia 2016

Baranów Sandomierski,"Godne polecienia" (?)|22

Wczoraj nie dodałam nic,ponieważ cały dzień spędziłam na spędzaniu czasu z najbliższymi :). Rano pojechaliśmy całą rodziną do Baranowa Sandomierskiego.Moi rodzice chcieli jechać gdzie indziej by zabrać moją młodszą siostrę do jakichś zabaw itp.,lecz ja uparłam się na Baranów,gdyż wiedziałam,że tam będę miała okazję wykorzystać mój "nowy" aparat .Nie myliłam się,zrobiłam sporo zdjęć temu co przykuło moją uwagę.Zamek w Baranowie jest piękny,mi najbardziej podobały się malowidła na sufitach.Po prostu cudo.Następnie pojechaliśmy do mojej cioci,ponieważ miała urodziny! A potem z powrotem do domku. Mój dzień  nie byłby wspaniały,gdybym nie wyszła z A.Oczywiście rolki. I choć nie byliśmy sami (pozdrawiam K) to uważam,że było naprawdę super.
.
.
.
Teraz coś co planowałam od dawna.
Seria "Godne polecenia" nie będzie pojawiała się co tydzień.Będzie wtedy kiedy będę miała ochotę się z wami czymś podzielić,nie zawsze będzie wyglądała tak samo.W tym tygodniu wygląda tak:
Piosenka: link macie tutaj. Jest to piosenka,którą poznałam wczoraj (A) i zakochałam się w niej od pierwszego dźwięku.
Film: "Mój przyjaciel hachiko".Jeżeli kochasz psy tak samo jak ja,to nie ma opcji żebyś nie płakał/a na tym filmie.
Artystka: Sylwia Lipka.Oglądam ją od niedawna,ale dziewczyna jest wspaniała.Mimo wszystko,wybiła się dzięki Disneyowi,a u mnie jest tak,że jak wiem,że ktoś pomógł sobie Disneyem to widzę pełno lukru i przesłodzenia(nie mam zamiaru nikogo urazić,po prostu nie wiem jak to ująć) to jestem pod wielkim wrażeniem.Vloguje,gra i przede wszystkim śpiewa.Jej piosenki są 9/10. A poza tym jest pełna optymizmu.





Seria będzie wyglądała mniej więcej tak.Oczywiście kategorię będą się zmieniały,bo nie zawsze będę miała okazję podzielić się tym samym.

2 komentarze:

  1. Nie chwaliłaś się wycieczką, koniecznie muszę obejrzeć te zdjęcia:3

    OdpowiedzUsuń