niedziela, 14 sierpnia 2016

Pogubiona|20

No wlasnie,pogubiona. Wczoraj nie dodalam posta i dzisiaj od rana mialam takiw wyrzuty sumienia. Dopiero potem,gdy zostalam na chwile sama zaczelam się zastanawiac co ja robie? Wlasnie tego mialam uniknac. Pisze dla siebie,ten blog jest dla mnie. Caly czas to sobie powtarzam. A wiec dlaczego czuje tak ogromne przywiazanie?  Prosze,zrozumcie ze nie bede pisala posta tylko po to aby byl codziennie. Ja prosze was o zrozumienie?  Nie. Przepraszam. To ja to musze zrozumiec,nie wy.
Mam w glowie pelno pomyslow by jakos ozywic to miejsce. Ale nie wiem czy jakikolwiek się tu pojawi. Wszystkie mieszaja się ze soba i nie wiem co wybrac,co bedzie lepsze,co was zadowoli.

Post krotki i mieszany. Dziękuje i przepraszam.
Ahoy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz