czwartek, 11 sierpnia 2016

Bardzo fajny dzien|18

Wczoraj dziekowalam wam za 600 wyswietlen,za to dzisiaj na samym poczatku chce wam bardzo bardzo podziekowac za 700 juz!
Teraz caly moj dzien. Dzien zaczal się po 14,poniewaz wczesniej nie robilam nic wartego uwagi. Po 14 ponownie wyszlam na rolki z A i jak zawsze bylo super. Niestety po niecalych dwoch godzinach pojawil sie deszcz i musielismy znikac do domow. Po tym jak pierwsze kropelki deszczu zaczely spadac na ziemie juz automatycznie zepsul mi się humor,ale coz,pogody nie zmienisz. Na szczescie po 18 z powrotem wyszlam tym razem juz bez rolek,bo po takim czasie jazdy nogi troszke sie zmeczyly. Razem z A napisalismy do przyjaciela i spotkalismy się w super miejscu. Po jakims czasie dolaczyl kolejny kolega i juz byla cala paczka smiechu i zabawy. Zawsze doprowadzaja mnie do lez,oczywiście ze smiechu. Są miedzy nami gorsze i lepsze dni,ale chyba jak w kazdej przyjazni. Super jest miec takich przyjaciol. Mam nadzieje ze wkrotce zobaczymy się w takim samym skladzie i bedzie tak samo super i smiesznie jak dzisiaj,chociaz nie wiem czy bardziej się da :D.
Na sam wieczor zabralam mojego psa na spacer i odrazu pozalowalam ze nie zabralam ze soba aparatu. Na srodku drogi siedzial piekny,duzy zajac. I siedzial na tyle dlugo ze udaloby mi się zrobic mu idealne zdjecie. No coz,może nastepnym razem mi się poszczesci.

Mam nadzieje ze wasz dzien tez byl udany.
Pozdrawiam moich przyjaciol jestescie super
Ps. Jestem lamusem
                                                                                    Panna Izabella

2 komentarze: