wtorek, 2 sierpnia 2016

9

Jaki piekny dzisia dzien. Serce me raduje się..haha nawet nie wiedzialam ze to mi się zrymuje. Druga polowa mnie wrocila. Jakby ktos nie umial laczyc faktow to stad ta moja radosc. Druga sprawa to ta,ze pomagam mamie w sprzataniu calego domu. Czy wasi rodzice tez w trakcie swojego urlopu zaczynaja robic rzeczy ktore mecza ich Jeszcze bardziej niz sama praca od ktorej w koncu wzieli sobie wolne?  Ja tego nie rozumiem. Żeby chociaz w ciagu tego przykladowo dwutygodniowych wakacji miec choc cztery dni dla siebie. Nie ma takiej opcji! Ja musze zrobic to,to i to,a lista ta wydluza sie z dnia na dzien. Koniec jest taki ze czujemy się bardziej zmeczeni pod koniec urlopu niz na samym jego poczatku. Czasami serio mam wrazenie,ze w niektorych sytuacjach to my jestesmy madrzejsi od naszych starszych porucznikow. Lubie to okreslenie :)
Wesoly post w wesoly dzien. Zycze wam takiego samego wesolego dnia a nawet tygodnia. A może calego zycia?  Nieee nie zapedzajmy się tak daleko.


Best song of a day: Rita Ora-Coming home
Teraz i tu Ahoy
******************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz